mandag 1. oktober 2007

Dagens høstaktivitet: Shopping!

Elsker å ha høstferie, å bruke dagene mine på annet enn skole, å kunne shoppe en mandag formiddag og bare slappe av! Shopping i dag altså. Endte opp med en grønn kjole, en svart og en grå cardigan, en svart og en blålilla langerma t-skjorte og en grå t-skjorte med fuglemotiv.



Ble bare klær fra H&M og Gina Tricot, etter det hadde jeg nesten ikke penger igjen. Og jeg som for en stund siden lovte meg selv å aldri mer kjøpe klær på Gina Tricot. Hadde nettopp kjøpt en kjole på Gina Tricot i Sverige og var glad for at ingen hjemme i Norge hadde den. Det første jeg fikk se da jeg kom hjem, var store reklameplakater om at de skulle åpne butikker her. Siden har jeg stort sett holdt meg unna av motvilje for å være som alle andre. Men de hadde sånne cardiganer jeg har lett etter,  t-skjorten var på salg og kjolen hadde en kjempefin farge, så jeg gadd ikke å boikotte i dag.

Egentlig skulle jeg bare kjøpe en cardigan, men jeg klarte ikke å velge mellom grå og svart, så det ble begge. Kanskje jeg bytter en av dem, hvis jeg klarer å bestemme meg. Tenker på å bytte ut gullknappene på den svarte med noen mer anonyme (hvis jeg skal beholde den).
Er også litt usikker på om jeg skal beholde kjolen. Stoffet er veldig krøllete nå, jeg skal se hvordan den blir etter å ha strøket den, om den er fin eller fortsatt krøller.

Det ble en del basisklær i dag, ikke kjempespennende, men siden jeg nesten ikke har gensere var det ganske nødvendig.

Ingen kommentarer: