mandag 29. oktober 2007

The End?

Det er så utrolig mye som skjer nå. Skole, lekser, venner, jobb, dans. Døgnet har bare 24 timer, og for å komme meg igjennom alt som skal gjøres, må jeg bruke tida mi mer fornuftig. Kan ikke lese moteblogger når jeg egentlig skal øve til prøver...
Kan ikke bruke tid på å blogge akkurat nå. Det er ikke fordi jeg bryr meg mindre
om mote enn før. Det er fortsatt viktig for meg, men det er mye annet som også er viktig,
som jeg må fokusere på nå. Føler at jeg mister kontrollen, at ting bare er plikt, og ikke noe jeg har lyst til.
Ikke alt da, men spesielt skolen. Før har jeg likt skolen sånn passe.
Nå utsetter jeg kjedelige lekser og bruker tida mi på annet, bl.a. blogging.
Må bli flinkere til å få gjort unna lekser og plikter fort. Det er så mye lekser syns jeg, det forhindrer meg nesten i å ha et sosialt liv. Eller kanskje det bare er jeg som bruker tida mi dårlig..?
Uansett tar jeg en pause fra blogginga. Jeg holdt ikke ut særlig lenge, haha. Så får vi se hvor lenge jeg greier meg uten å blogge da.
Kanskje kommer jeg tilbake her senere en gang, eller kanskje jeg dukker opp et annet sted med et annet navn...
Takk til dere som har lest bloggen min. Enda mer takk til alle som inspirerer meg, enten det gjelder stil og mote eller bare til å være meg selv.

1 kommentar:

Vendela sa...

utrolig stilig blogg :)

www.vendelaekule.blogspot.com