mandag 24. september 2007

Nye hansker hos bestemor

Var hos bestemor og feira bursdagen hennes i går.
Det er et greit sted å teste ut nye ting, i dette tilfellet hanskene. Vel, de er ikke nye, jeg kjøpte dem for noen måneder siden etter å ha siklet etter dem en stund. Men jeg har altså ennå ikke fått anledning til å bruke dem. Det er sånne silkehansker som man bruker på ball, men jeg syns det er kulere å bruke dem i en mer utradisjonell sammenheng enn sammen med en ballkjole.
Bestemor ler litt nesten uansett hva jeg har på meg, fordi vi har helt forskjellig smak. Jeg stoler ikke så mye på hennes kommentarer, derfor får jeg prøvd ut nye ting, uten at jeg tar meg nær av det hun sier. Hun har ikke fulgt med på moten de siste 50 årene, så jeg får hvertfall ingen kommentarer om at "det der er helt ut".


Bukse - Cubus
T-skjorte - husker ikke
Veske - arvet
Hansker - Glitter

Ingen kommentarer: