fredag 28. september 2007

Skinnjakke


Har vært på leting etter "den rette" en god stund nå, men enten er jeg alt for kresen, eller så er det sjebnen som ikke vil at jeg skal kjøpe meg skinnjakke. Jeg fant en fin på Carlings, men de hadde bare feil størrelse og farge igjen (har sett i flere andre Carlingser også). For noen dager siden fant jeg en nesten perfekt på UFF, men den satt ikke noe fint på meg, så jeg drppa det.
Ønsker meg en som er litt biker-aktig, hvertfall skal det være uten strikket kant, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så umulig å finne. Jeg får vel bare fortsette jakten...

1 kommentar:

rantana sa...

Skinn jakke er så forbanna rått!
Eg ville heller ikkje ha sånn med strikket kant, men siden eg bor i ca. Norges minste og dødeste by der di kun har sånne, kjøpte eg sånn, men den var ikkje så gale, egentlig temmmelig rå :)